Friday 3 April 2009

Friday Show and Tell - Yellow

Västmanländskan is the host for April's Show and Tell. Today's theme is Yellow!

Axel only allows me to write max one posting a day and as I've already written one below and he has slept now for over an hour and will wake up any minute now I have decided to SHOW more than tell today. I've started to like yellow more and more, unfortunately I can't wear yellow as I look really weird in it : ) but here are some picture's I found online (click on them if you want to know where I found them)
.



Ohh, and isn't this bunch of flowers just lovely - might have something similar for my wedding.

Other Friday bloggers- Nilla, Simone, Desiree, Annika, Anne, Petra , Millan, Anki, Marianne , Victoria, Cecilia, Leopardia, Strandmamman, Jemaya, MiaD, Lena, Erica, Marie, Saltis, Lia, Marina, Jennie, Anna, Moster Mjölgumpa, Sparkling, Taina, Christel, Musikanta, Sara, Under ytan, Marskatten, Emma, Västmanländskan, Lena W, Victoria V, Norrsken och stjärnfall

4 comments:

Annika said...

Brudbuketten är ljuvlig!! En sådan skulle jag välja om jag gifte mig idag. Så vacker och så anspråkslös!
Gul är en svår klädfärg, jag vet nästan ingen som klär i gult.
Ha en jättedin helg!!

Västmanländskan said...

Åh, den buketten är ju superfin! Härligt med en lite "vild" bukett så där. Lycka till med planeradet.

Anonymous said...

Jättevacker bukett, hoppas att det går att hitta vilda blommor i England!
Jag tycker förresten att era bröllopsplaner låter härliga, och helt rätt att fira i flera veckor ;-) Låter mysigt med fest på Ven - tänk jag har aldrig varit där trots att jag är skånska!
Själv var vi tvungna att gifta oss för att jag skulle få amerikanskt visum. Det blev en snabbis på Malmö rådhus utan några andra gäster än mina syskon som var vittnen. Vi hoppas dock på ett "riktigt" bröllop i Spanien, kanske nästa år.
Trevlig helg!

Helena said...

Tack för in gulliga kommentar på min blogg *glad*

Vilken superfin bukett!!!!

Va kul att du vill vara med och tävla om en skål från Greengate =)

Ha en fin vecka! Kram H