Monday 14 December 2009

Var tog det har aret vagen???

Shit va tiden har gatt fort nu i host, borjade nytt jobb i Sept och sen dess har det bara rusat fram. Kands (om inte annars sa ser det ialla fall ut) som vi nyss flyttade och Ax borjade dagge. Men nu jobbar jag bara 3 dagar till, sen ar det J's jobb julfest, Ax dagge julfest, lite luncher imellan och sen bar det av till Sweden! Ska bli sa skoj att aka hem och fira jul. Forra julen hade vi ju vinterkraksjukan pa besok sa detta aret sak vi isolera oss dagarna innan ju har jag tankt mig, far angest av bara tanken att vi ar sjuka detta aret me!

Axel blir battre och battre pa att ga och borjar tycka det ar riktigt skojjigt, det tycker vi ocksa och klappar i handerna! en frokis pa dagge berattade fragandes att han alltid klappar handerna nar han gor nagot duktigt ha ha.

Fixar med statisik har pa jobbet, sa trakigt, och har redan atit 2 lussekatter idag som jag bakade (och verkligen lyckades med) igar. Hittade riktig jast och inte bara pulver, vilken skillnad!

Vi forsokte ta julkort pa Axel igar, men det ville inte han, sa det blir inget kort i ar, Axel har redan fatt sitt forsta julkort av en kille pa dagis som heter Reef, tyvarr har jag ingen aning om vem han ar, men har nu kopt nagra kort sa jag kan ge ett tillbaka, engelskmannen och deras Julkort!!!!!! aarrrrgggggg

Nej, nu maste jag sluta skolka och borja jobba!

3 comments:

Jessica och Isola said...

Haha skönt att min unge inte är den enda som klappar händerna varje gång hon gjort något "duktigt" :D

Emmama said...

Jaa, det här året har verkligen flugit fram, nästan läskigt! Brukar också hålla G i lite isolering innan sverigeresa.. Hemska tanke att få magsjuka över jul. Kram!

jessica said...

Hejsan =) jag har bott i UK, London i 10 år med dåvarande man och våra 3 barn, men sen fick jag hem längtan och han ville inte följa med och jag har börjat om mitt liv med mina barn och nu karl och bonus unge =) haha. Men saknat UK i bland, deras "taking the piss" humors och sånt, på det sättet är svenska ganska stela. Hoppas du får en bra dag. kram